Elektroninių parduotuvių optimizavimas paieškos sistemoms

Aukštesnė pozicija - didesnis lankytojų srautas

El. parduotuvių SEO strategija yra labai svarbi Jūsų elektroninės prekybos verslui, nes padidėjęs srautas į el. parduotuvę gali atvesti daugiau potencialių klientų, o tai generuos daugiau pardavimų. Nuolatos gerinti lankytojų srauto iš paieškos sistemų kokybę nėra lengva užduotis, nes reikia atsižvelgti į daugybę sričių, raktažodžių bei suprasti kas iš tiesų Jūsų ieško ir kodėl jis ieško.

Galima teigti, jog optimizavimas paieškos sistemoms susidaro iš 3 dalių:

  • Techninė realizacija – tai, kaip yra suprogramuota. Tipiškai šios dalies nemato klientas, tačiau tai yra itin svarbu ir būtent tai padeda paieškos sistemoms suprasti ką ir kaip indeksuoti. Čia verskis.lt deda dideles pastangas, kad Jūsų el. komercijos projektas būtų geriau suprantamas robotams.
  • Tinklalapyje esantis turinys – būtent turinį indeksuoja paieškos sistemos. Jeigu elektroninės parduotuvės meniu, prekių pavadinimas ir aprašymai, straipsniai ir kitas turinys yra apie buitinę techniką - taip paieškos sistemos supras ir būtent pagal tokius raktažodžius ir indeksuos bei pateiks potencialiems lankytojams. Natūralu, jog kai žmonės paieškos sistemoje ieškos padangų - ten jie Jūsų ir neras, nes apie jas neturite turinio.
  • Už tinklalapio ribų – atgalinės nuorodos (angl. backlinks) iš kitų aukšto reitingo tinklalapių. Kokybė svarbiau už kiekybę, tačiau ir ji svarbi. Reikia pasirūpinti, kad apie Jūsų turinį kalbėtų panašaus turinio kiti tinklalapiai.

Ar galima sakyti, jog turinys yra karalius? Tikrai TAIP!

Optimizavimo paieškos sistemoms faktai ir skaičiai

naršymo internete patirčių prasideda būtent nuo paieškos sistemos [BrightEdge]
Google paieškų yra inicijuojama iš mobilių įrenginių [Statista]
SEO įgaunamų potencialių klientų konvertuojasi (parašo, paskambina, nuperka, ...) [HubSpot]
žmonių peržiūri daugiau negu 1 paieškos sistemos rezultatą [SMA Marketing]
Google ieškančių žmonių atidaro antrojo puslapio rezultatus [Backlinko]
paieškos užklausų sudaro daugiau kaip 4 žodžiai [Search South]
tinklalapio puslapių negauna organinio srauto iš Google paieškos sistemos [Ahrefs]
viso internetinio srauto į tinklalapius ateina būtent iš paieškos sistemų [BrightEdge]
rinkodaros specialistų teigia, kad organinis srautas (SEO, tinklaraščių turinys, kt.) yra jų aukščiausios kokybės potencialių klientų šaltinis [HubSpot]

Ką galime padėti Jums padaryti, kad Jūsų reitingai paieškos sistemose būtų geresni:

  • analizė "ką turim šiandien", turinio auditas
  • optimizavimo paieškos sistemoms plano sudarymas, raktažodžių parinkimas
  • Google Analytics teikiamų statistinių duomenų analizė
  • esamo turinio peržiūra, tobulinimas
  • straipsnių kūrimas, kategorijų aprašų sudarymas, klausimų-atsakymų grafų kūrimas bei techninė realizacija
  • sukurto turinio talpinimas ir maketavimas el. parduotuvėje
  • susijusių prekių su straipsniais surišimas kuriant geresnę lankytojo patirtį
  • Google Search Console priežiūra, klaidų analizė ir sutvarkymas

Domina, kad Jūsų elektroninės parduotuvės pozicija paieškos sistemose būtų aukštesnė?

Susisiekite su mumis užpildę formą žemiau.

 

Užpildykite formą ir susisieksime su Jums dėl el. parduotuvės SEO paslaugos.