MIP (mokėjimo inicijavimo paslauga): mokėjimo būdas, kai mokėtojas, norėdamas sumokėti už prekes Jūsų el. parduotuvėje, mokėjimo inicijavimo paslaugos teikėjui (Paysera, Neopay, Montonio ir kt.), suteikia leidimą prisijungti prie savo banko (SEB, Swedbank, Luminor ir kt.) per elektroninę bankininkystę, tuomet paslaugos teikėjas mokėtojo vardu suformuoja ir inicijuoja pinigų pervedimą.
Tai turėtų būti pagrindinis atsiskaitymo būdas Jūsų el. parduotuvėje. Klientai patogiai ir greitai galės atsiskaityti už prekes per tarpininką prisijungę prie savo banko. Šį atsiskaitymo būdą naudoja dauguma el. parduotuvių Lietuvoje.
Platformoje turime bene visus populiauriausius įmokų surinkimo modulius kaip Paysera, Neopay, Stripe, Paypal, Montonio, Swedbank, SEB, Kevin, Coingate ir kt.
Mokėjimas lizingu: jeigu pirkėjų vidutinis krepšelis viršija 100 eur., rekomenduojame suteikti galimybę už paslaugas atsiskaityti lizingu. Kai kuriems klientams tai gali padidinti norą įsigyti prekes. Be to, šiuo metu labai populiarėja atsiskaitymo už prekes per 3/5/8 mėn. paslauga.
Platfomoje turime Inbank, SB lizingas ir ESTO lizingo modulius, be to, vis daugiau įmokų surinkimo partnerių jau irgi siūlo lizingo paslaugą.
Ar verta el. parduotuvėje siūlyti klientams apmokėjimo lizingu galimybę? Į šį ir kitus klausimus atsakė Inbank pardavimų grupės vadovas Donatas.
Skaityti straipsnįIšankstinė sąskaita: klientai galės pasirinkti išsirašyti išankstinę sąskaitą faktūrą, kad galėtų apmokėti prisijungę prie savo elektroninės bankininkystės. Tai aktualu, jeigu pvz. prekes užsako įmonės atstovas, o apmokėjimą atlieka buhalterė, nes tuomet jai gali perduoti sąskaitą amokėjimui.
Atidėtas mokėjimas (pagal kredito sutartį): šis apmokėjimo būdas taikomas, jeigu turite su partneriais pasirašę atidėto mokėjimo/kredito sutartį.Tokiu atveju registruotam klientui pažymėsite, jog jam galioja atidėtas mokėjimas ir klientui, užsakant prekes, nereikės iškart susimokėti už užsakymą.
Atsiskaitymas kurjeriui (grynais arba kortele): prekių pristatymo tarnybos suteikia galimybę surinkti iš klientų pinigus prekių atsiėmimo metu. Pavyzdžiui, kai kurjeris atveža prekę, klientas atsiimdamas gali už ją sumokėti. Arba atsiimant prekę iš paštomato.Šis apmokėjimo būdas yra geras tuo, kad jeigu klientai nepasitiki el. parduotuve, nežino, ar ji patikima, pasirinkę apmokėjimą kurjeriui/paštomate, apmokės tik gavę prekę.
Atsiskaitymas atsiimant prekes prekių atsiėmimo vietoje: jeigu turite fizinį prekių atsiėmimo tašką, ar parduotuvę, kurioje galite atiduoti internetu įsigytas prekes, verta aktyvuoti galimybę atsiimti prekes fizinėje vietoje. Dažniausiai šis pristatymo būdas būna nemokamas. Taigi klientai, kurie nenori papildomai mokėti už prekių pristatymą, galės atvykti atsiimti prekes patys.
Norite daugiau sužinoti apie įmokų surinkimą, grąžinimą, "Pirk dabar - mokėk vėliau" apmokėjimo būdą, bei pinigų taupymą tinkamai aptarnaujant klientus? Šiais klausimais diskutuojame su Vytautu iš Neopay.online
Peržiūrėti webinarąNaudingos nuorodos:
Taip, visuose planuose bet išimties rasite daugiau, nei 20 įmokų surinkimo integracijų.