Net iki 50% padidinkite pardavimus pasitelkę Omnisend automatinius procesus!

Paskelbtas: 2023-11-30
Net iki 50% padidinkite pardavimus pasitelkę Omnisend automatinius procesus!

Ar žinote, el. parduotuvės lankytojai naršydami ir pirkdami atlieka tokius pat pasikartojančius veiksmus? Automatizuodami laiškų procesus galite ženkliai padidinti pardavimus! Apie tai plačiau straipsnyje pasakoja Matas iš omnisend.lt.

------------------------------------------------------------------

Net iki 50% padidinkite pardavimus pasitelkę Omnisend automatinius procesus!

Visi lankytojai jūsų el. parduotuvėje daro min. 6 pasikartojančius veiksmus, kurie žinomoms el. parduotuvėms padeda automatiniais komunikacijos scenarijais sugeneruoti net 15-25% visos apyvartos iš efektyviausiu pripažįstamu el. pašto rinkodaros kanalo. Likusius 15-25% apyvartos šios el. parduotuvės sugeneruoja siųsdamos naujienlaiškių kampanijas. 

Kokie tie pasikartojantys veiksmai jūsų el. parduotuvėje?

Visi jūsų el. parduotuvės lankytojai daro tuos pačius veiksmus:

#1 “Lankytojas” - renkasi iš pateikto asortimento;

#2 Dalis tampa “Prenumeratoriumi” - el. pašto, SMS ar Web Push pranešimų prenumeratoriai;

#3 El. pašto, SMS ar Web Push pranešimų dėka “Tikėtinas pirkėjas” pradeda pirkimo procesą;

#4 “Pirkėjas” dalis iš jų galų gale nuperka;

#5 Mažesnioji dalis tampa “Pakartotiniu pirkėju”.

Šioje kelionėje atsiranda didelis “nubyrėjimas” kelyje link apmokėjimo žingsnio - vid. 2% žmonių iš 100 padaro pirkimą. 

Todėl reikia proaktyviai valdyti kliento kelionę ir dalį iš tų 98% lankytojų sugrąžinti, efektyviausiu pripažįstamu, el. pašto rinkodaros kanalu (šalia naudojant SMS bei Web Push pranešimus).

Visa aibė automatizuotų komunikacijos scenarijų grąžina vartotoją į naršymo/ pasirinkimo žingsnį;

“Pasveikinimo po prenumeratos” laiškai skirti:

  • Pasveikinti naują prenumeratorių,
  • Paskatinti pirmąjį pirkimą,
  • Supažindinti su prekės ženklo ypatumais,
  • Suteikti naudingos informacijos apsipirkimui internetu,
  • Pagerinti naujų prenumeratorių įsitraukimą į naujienlaiškius,
  • Pagerinti techninę siuntėjo reputaciją, jog el. laiškai patektų ne į reklamai skirtas skiltis el. pašto programose.


“Peržiūrėtos prekės” ar “Peržiūrėtos kategorijos”, “Naršymo istorijos” automatizuoti komunikacijos scenarijai:

  • Leidžia pasiekti didesnę dalį svetainės naršytojų nei “Pamesto prekių krepšelio” automatizacija;
  • Orientuoti į malonią naršymo patirtį;
  • Automatinis tokių el. pašto adresų perdavimas į Google ir Facebook reklamos paskyras leidžia kurti itin efektyvias remarketingo kampanijas;


“Pamesto prekių krepšelio” ir “Nebaigto mokėjimo proceso” scenarijai gražiną vartotoją į pirkimo žingsnį. Jie skirti:

  • Susigrąžinti pabėgusius pirkėjus,
  • Suteikti naudingos informacijos apie patogias apsipirkimo sąlygas,
  • Pasidalinti pirkėjų atsiliepimais,
  • Pagerinti techninę siuntėjo reputaciją, jog el. laiškai patektų ne į reklamai skirtas skiltis el. pašto programose.

Kryžminio ir papildomo pardavimo, “Pirkimo reaktyvacijos” scenarijai generuoja pakartotinius pirkimus. Pavyzdžiui:

  • Reaktyvacijos automatizacija, pavyzdžiui, pirkusiems keli mėnesiai po užsakymo pateikimo. 
    Tikslas: parodžius asmeninį dėmesį priminti apie save ir paskatinti atlikti kitą pirkimą.
  • Reaktyvacijos kampanijos neaktyviems prenumeratoriams
    Tikslas: suaktyvinti potencialius pirkėjus su vertės pasiūlymu ir asmeniniu dėmesiu.


Kaip gauti aukščiau paminėtus automatizuotus pardavimus?

Visi aukščiau paminėti scenarijai jau yra paruošti Verskis.lt integracijoje su Omnisend.lt marketingo automatizavimo platforma. Jau daugiau nei 1000 verslų Lietuvoje naudojasi šia platforma.

Užsisakykite šios platformos integraciją arba registruokitės nemokamai 30 min. konsultacijai, aptarti kaip Jums nesudėtingai gauti šiuos papildomus pardavimus.

Dėl konsultacijos: pagalba@nfq.email

NFQ.email - didžiausias Omnisend partneris Lietuvoje.