ChatGPT integracija el. parduotuvėje

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

ChatGPT integracija el. parduotuvėje

ChatGPT – pokalbių roboto programa, atsakinėjanti į tekstines užklausas. Tai yra OpenAI sukurtas didelis kalbos modelis, kuris yra mokomas analizuoti ir generuoti tekstą įvairiuose kontekstuose. Modelis naudoja gilaus mokymosi (deep learning) technologijas, kad suprastų ir atsakytų į vartotojų klausimus ar komandas. Tai gali būti naudojama įvairiose srityse, pavyzdžiui, virtualių asistentų, klientų aptarnavimo ar automatizuotų atsakiklių sistemose (wikipedia.org).

Išbandyti ChatGPT galite paspaudę šią nuorodą.

verskis.lt platformoje esanti ChatGPT integracija suteikia galimybę:

  • generuoti prekių aprašymus pagal prekės pavadinimą ir savybes;
  • generuoti prekės DUK (dažniausiai užduodamus klausimus).

Integracija gali naudoti projektai, turintys "Lyderis", "PRO", "VIP+" ir "Didmena+" platformos planus. 

Konfigūravimas

1. Pradžioje turite susikurti paskyrą openai.com puslapyje:

2. Susikūrus paskyrą, atsidariusiame lange matysite pasirinkimus: 

  • ChatGPT - kalbos robotas, kuriam galite užduoti klausimus ir gauti atsakymus
  • DALL-E - dirbtinio intelekto paveiksliukų generatorius
  • API - informacija modulio integracijai

Pasirenkame API:

3. Spaudžiame dešinėje viršuje "Personal" ir tuomet "View API keys":

4. Spaudžiame "+ Create new secret key":

5. Įvedame savo sugalvotą pavadinimą, spaudžiame "Create secret key":

6. Gautą kodą nusikopijuojame, jo mums prireiks sekančiame žingsnyje: 

7. Įsijungiame el. parduotuvės administracinę dalį, "Nustatymai -> Trečiųjų šalių integracijos -> OpenAI" ir įklijuojame API raktą, išsaugome:

Pasirinkite kurią ChatGPT versiją naudosite integracijoje:

  • „GPT-4“ tikslenis, bet lėtesnis ir brangesnis.
  • „GPT-3.5“ mažiau tikslus, bet greitesnis ir pigesnis.

8. openAI paskyroje https://platform.openai.com/account/billing/overview nustatykite mokėjimus, pridėkite kreditą iš kurio bus nuskaičiuojami pinigai už openAI naudojimą.

 

Atlikus šiuos veiksmus, turite veikiančią ChatGPT integraciją.

 

Veikimas

 

Prekės aprašymo kūrimas iš pavadinimo ir atributų

Šis funkcionalumas suteikia galimybę generuoti prekių aprašymą panaudojant prekės pavadinimą ir atributus.

Įsijungus prekės kortelę, dešinėje pusėje pamatysite punktą "AI pagalbininkas", spaudžiame:

Atsidariusiame lange pasirenkame "Prekės aprašymo kūrimas iš pavadinimo ir atributų":

Matysite pasirinktos prekės pavadinimą ir atributus, kuriuos galite pakoreguoti, pridėti, ištrinti.

Jeigu trūksta savybių, spaudžiame "Pridėti" ir pridedame papildomas. Kuo jų bus daugiau, tuo tikslesnį tekstą sugeneruos dirbtinis intelektas. Jeigu informacija tinkama, spaudžiame "Tęsti":

Paspaudus "Tęsti", sugeneruojama užklausa dirbtiniam intelektui. Nieko nekoreguojame, spaudžiame "Generuoti turinį":

Palaukiame, kol bus sugeneruotas turinys:

Gavus sugeneruotą turinį, galite:

  • Paspaudus "Kopijuoti į prekės aprašymą", sugeneruotas tekstas automatiškai bus įkeliamas į prekės pilną aprašymą, po jau esančiu aprašymu (jeigu toks yra), ankstesni duomenys išliks.
  • Paspaudus "Kopijuoti", sugeneruotas tekstas tiesiog bus nukopijuojamas, jį galėsite įterpti kur norėsite savo nuožiūra. Atkreipiame dėmesį, kad nusikopijuos tekstas su html kodu, taigi jeigu norėsite išlaikyti stilių ir jį įterpti į aprašymą, pradžioje teksto redaktoriuje paspauskite mygtuką "Šaltinis".

DUK (dažniausiai užduodamų klausimų) generavimas

Šis funkcionalumas padės Jums sugeneruoti papildomą turinį prekės aprašymui. 

Įsijungus prekės kortelę, dešinėje pusėje pamatysite punktą "AI pagalbininkas", spaudžiame:

Atsidariusiame lange pasirenkame "Prekės DUK kūrimas iš pavadinimo ir prekės aprašymo":

Atsidariusiame lange matome prekės pavadinimą ir pilną aprašymą. Jeigu reikia, galite pakoreguoti tekstą, ištrinti nereikalingą. 

Spaudžiame "Tęsti":

Matome sugeneruotą užklausą dirbtiniam intelektui.

Spaudžiame "Generuoti turinį":

! Atkreipiame dėmesį, kad AI gali nesugeneruoti aprašymo dėl pernelyg ilgo pilno aprašymo. Jeigu taip įvyktų, matysite klaidos pranešimą, tuomet spauskite "Grįžti" ir sumažinkite teksto apimtį.

Palaukiame, kol bus sugeneruotas turinys:

Gavus sugeneruotą turinį, galite:

  • Paspaudus "Kopijuoti į prekės aprašymą", sugeneruotas tekstas automatiškai bus įkeliamas į prekės pilną aprašymą "Klausimas/atsakymas" formatu, po jau esančiu aprašymu (jeigu toks yra), ankstesni duomenys išliks.
  • Paspaudus "Kopijuoti", sugeneruotas tekstas tiesiog bus nukopijuojamas, jį galėsite įterpti kur norėsite savo nuožiūra. Atkreipiame dėmesį, kad nusikopijuos tekstas su html kodu, taigi jeigu norėsite išlaikyti stilių ir jį įterpti į aprašymą, pradžioje teksto redaktoriuje paspauskite mygtuką "Šaltinis".

Pastaba: aktyvavus Chat GPT nemokamą v3 versiją gaunate nemokamą 5$ piniginį kreditą kuris yra laikinas, tad tol kol API kreditas yra aktyvus, generuojant turinį negausite klaidos, kai kredito galiojimas baigsis turėsite papildyti savo paskyroje kreditą, kitaip el. parduotuvėje gausite klaidą mėginant sugeneruoti turinį. Taip pat mokamoje v4 versijoje Chat GPT paslauga nėra lygi API paslaugai, t.y. mokant už Chat GPT atskirai reikia mokėti ir už API integraciją. Pasitikrinti savo kreditą galite savo paskyroje adresu: https://platform.openai.com/usage

Sėkmės generuojant turinį!