Kaip meniu punktus tinkamai suoptimizuoti Google paieškos sistemai?
Turinys > Svetainės medis > Redaguoti (pasirinkite prekių kategoriją). Prie kiekvienos kategorijos, turite trumpą aprašymą ir pilną aprašymą, kuris gali būti matomas vartotojo dalyje. Šiuos tekstus matys ne tik vartotojai, bet ir Google paieškos sistema.
Šiek tiek detaliau papasakosime, apie pagrindines puslapio vietas, kuriose esančią informaciją Google paieškos sistema surenka apie internetinę parduotuvę.
„Medžio šakos pavadinimas“ – tai 1-2 žodžių junginys, kuris apibūdina, kaip meniu punktas bus pavadintas. Šis pavadinimas turi maksimaliai tiksliai apibūdinta tam tikrą sritį.
„Turinio antraštė“; – tekstas, kuris kuo idealiau apibūdina prekių kategoriją. Ypač naudinga, kad šis tekstas turėtų daugiau raktinių žodžių ir labiau nusakantis kategoriją. Galima naudodami paveiksliuką, kurio pavadinimas atitiktų raktinius žodžiu, įrašyti alternatyvų tekstą, kurie Google paieškos sistemos taip pat bus nuskaityti.
Papildomus SEO nustatymus galite atlikti Turinys > Svetainės medis > Prekių šakos redagavimas > SEO nustatymai, kuriuos reikia atsakingai užpildyti:
URL adresas - dažnai būna panašus į meta pavadinimą ir yra matoma adreso juostoje.
Meta pavadinimas yra ta dalis, kuri matoma puslapio skirtuke ir Google atvaizduojama mėlyna spalva paieškos rezultatuose.
Paieškos sistemoje atvaizduojama rezultato aprašymo apačioje
Kaip informacija bus atvaizduojama galite pasirinkti Nustatymai > SEO nustatymai.
Meta aprašymas, jeigu jis nėra pildomas, tuomet sistema automatiškai priskiria prekių aprašyme esantį tekstą. Tačiau rekomenduojame šį aprašymą kurti atskirai, siekiant lankytojus sudominti ir pritraukti į savo elektroninę parduotuvę.
Paieškos sistemoje atvaizduojama rezultato aprašymo apačioje
Sitemap.xml generavimo nustatymai:
Medžio šaka gali naudoti globalius arba nurodytus savo nustatymus.