El. parduotuvėje galite pridėti skirtingus pristatymo būdus, kurie galios tam tikrose pristatymo zonose:
Pastaba: neaktyvius pristatymo būdus matysite pilka spalva.
Apie automatizuotą kurjerio lipdukų, manifestų generavimą bei kurjerio iškvietimą skaitykite Užsakymai > Siuntų manifestai skyriuje.
Klientui pateikus užsakymą, užsakymo gavimo padėkos langas susidaro iš 3 žinučių:
Žymių funkcionalumas gali drausti naudoti tam tikrą pristatymo būdą, jeigu prekių krepšelyje yra bent viena prekė su atitinkama žyme (pvz. negabaritas, šaldyta produkcija, nepristatoma). Taip pat žymių deka galimas ir priešingas variantas, kad pristatymo būdas galios tik jeigu visos prekės esančios krepšelyje turės priskirtas visas nurodytas žymes.
Galioja prekėms turinčioms bent vieną žymę: šis laukas leidžia nustatyti pristatymo metodų prieinamumą klientui pagal prekių žymes. Sistema patikrina, ar bent viena prekė pirkinių krepšelyje turi nurodytą žymę (-es). Jei bent viena prekė krepšelyje turi bent vieną iš administratoriaus įvestų žymių, toks pristatymo metodas bus rodomas užsakymo lange. Jei nė viena prekė krepšelyje neturi nurodytų žymių, šis pristatymo metodas nebus rodomas klientui užsakymo lange.
Jeigu perkantysis asmuo turi tam tikrą priskirtą kainoraštį - galima drausti naudotis pristatymo būdu (pvz. didmenai neleidžiate atsiimti pačiam arba tik didmenai leidžiate atsiimti nemokamai savo transportu).