Palikti krepšeliai atsiranda tuomet, kai potencialus klientas įsideda prekę į savo krepšelį, bet šio užsakymo nepateikia.
Siunčiamą tekstą galite redaguoti Turinys > Tekstai, laiškai, žinutės > Laiškai vartotojui ir pasirenkate Paliktas krepšelis
Paliktus krepšelius matysite tik tuo atveju jeigu klientas įvedė savo el. pašto adresą arba telefono numerį. Paskutinis tokio krepšelio veiksmas buvo atliktas daugiau negu prieš 4 valandas, bet ne daugiau kaip 1 mėnuo.
Pastaba: Prieš siunčiant priminimą apie paliktą pirkinių krepšelį, rekomenduojame pasitikrinti ar klientas neatliko užsakymo. Kadangi dažnai klientai prisideda prekių į krepšelį naudojantis vienu įrenginiu, o vėliau prisijungia iš kito įrenginio ir susideda prekes iš naujo bei atlieka užsakymą iki galo.
Pasikonsultuokite su savo teisininku ar galite siųsti tokius el. laiškus ar sms žinutes klientui dėl palikto pirkinių krepšelio. Tai labai svarbu, kad nepažeistumėte privatumo politikos, kad vėliau nekiltų ginčų dėl duomenų apsaugos įstatymo pažeidimo.