Sistemoje yra galimybė (jeigu tai leidžia sistemoje įdiegtas modulis) pranešti klientams ne tik, kad užsakymas jau yra išsiųstas, bet taip pat ir pateikti jiems siuntos sekimo numerį bei nuorodą, kurią atidarius klientas galės matyti kur yra jo siunta.
Pristatymo būdo redagavime yra galimybė supildyti 2 laukus:
Pavyzdžiui, LP EXPRESS siuntos sekimo nuoroda yra https://www.post.lt/siuntu-sekimas/?parcels=CC410975652LT
Nuorodos pabaigoje matome siuntos numerį, tad į sistemos lauką "pristatymo sekimo nuoroda" turime įvesti
https://www.post.lt/siuntu-sekimas/?parcels={tracking_number} tam, kad sistema automatiškai generuotų tokias nuorodas.
OMNIVA sekimo nuoroda:
https://www.omniva.lt/verslo/siuntos_sekimas&barcode={tracking_number}
VENIPAK sekimo nuoroda:
https://www.venipak.lt/en/tracking-information/track/{tracking_number}/
DPD sekimo nuoroda:
https://www.dpdgroup.com/lt/mydpd/my-parcels/track?lang=en&parcelNumber={tracking_number}
Lietuvos pašto sekimo nuoroda:
https://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska?token=JUSUKODAS&parcel_number={tracking_number}
Svarbu: iš Lietuvos pašto turite gauti Jūsų įmonei priskirtą "JUSUKODAS" duomenį kad ši nuoroda veiktų.
Itella sekimo nuoroda:
https://itella.lt/verslui/siuntos-sekimas/?trackingCode={tracking_number}
Analogiškai, su pristatymo sekimo tekstu - jį parašius jis bus išvedamas prieš sekimo nuorodą, tad tekstas galėtų būti "Savo siuntos būseną galite patikrinti čia:" ir iškart po šio teksto seks nuoroda (apie laiškų formatavimą kiek žemiau).
Šiuos žingsnius reikėtų kartoti su visais pristatymo būdais, kurie leidžia sekti savo siuntas.
Laiške, kuriame klientą informuojate apie išsiųstą siuntą, galite naudoti kintamuosius, kuriuos rasite žemiau:
Rekomenduojame tokius tekstus naudoti laiške kai užsakymas yra išsiųstas. Pavyzdys:
Prie kiekvieno vykdomo užsakymo, šalia nurodyto pristatymo būdo yra nuoroda "sekimo nuoroda" - ją paspaudus galima įvesti būtent to užsakymo numerį siuntų tarnyboje.
Išsiųstas laiškas klientui atrodys sekančiai: