Pakuotės

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Pakuotės

Pakuotės - reikalingos tam, kad sandėlininkas galėtų išsifiltruoti užsakymus ir galėtų eiti juos pakuoti. Pakuotės susikuria tik tada, kai užsakymas yra apmokėtas arba pasirinktas mokėjimo būdas - apmokėjimas pristatymo metu kujeriui (COD) ir atsiimant prekes parduotuvėje.

Spaudžiame Redaguoti filtrą ir pasižymime Nauja Taip bus išfiltruoti visi užsakymai, kurie dar nėra supakuoti.

Sandėlininkas gali masiškai pažymėti užsakymus Pradėta, kad pradėjo pakuoti arba galima žymėti ir kiekvieną atskirai.

Surinkus visus užsakymus, išsifiltruojame būseną Pakuojama ir pažymime masiškai arba po vieną atskirai, kuriuos užsakymus - Supakuota arba Nepavyko.

Nepavyko - būsena naudojama tuomet, kai nepavyksta surinkti pilno užsakymo pvz.: užsakytas kompiuteris ir pelė, bet pelės sandėlyje nėra. Tuomet sandėlininkas pažymi, kad užsakymo nepavyko surinkti. Ką daryti, kai užsakymo nepavyko surinkti? Vadyba turėtų išsiaiškinti su klientu, ką toliau daryti su užsakymu: ar atšaukti išvis šį užsakymą ir grąžinti pinigus, ar išimti trūkstamą prekę ir esamą pristatyti, ar pridėti panašią prekę vietoj trūkstamos.

Sėkmingai supakavus pakuotes, automatiškai susikuria siuntos dokumentas.