Prekių komentarus galėsite talpinti prie prekės, kuriuos gausite iš klientų (tai labai panašu į atsiliepimų funkciją, tačiau pirkėjas komentarą palieka apie konkrečią prekę).
Apie automatizuotą laiškų siuntimą ir nuolaidų kuponų dalijimą žiūrėkite mokomąją medžiagą Mailerlite integracija arba naudokitės profesionalia Omnisend.com integracija bei žiūrėkite mūsų webinarą apie tai kodėl reikia naudotis automatizacijomis.
Norint patalpinti arba aktyvuoti prekės komentarą, Jums reikia pasirinkti Rinkodara > Prekių komentarai
Kai gausite iš klientų atsiliepimą/komentarą, reikės sukurti naują komentarą. Spaudžiate mygtuką Sukurti naują komentarą ir užpildote visą informaciją.
Komentarų skiltį riekia aktyvuoti, kad būtų matoma klientams Nustatymai > El. Parduotuvės elgsena pažymėti varnelę Leisti komentuoti prekes ir, jeigu norite, kad komentarai būtų automatiškai publikuojami atitinkamai pažymėkite Publikuoti komentarus be patvirtinimo varnelę.
Leisti komentuoti prekes - aktyvavus šią funkciją, klientai tai pat galės ir patys palikti atsiliepimą prie prekės.
Prie prekių, kurios turi atsiliepimų, matysite, kiek yra komentarų ir koks yra vidutinis įvertinimas.
Prekių komentarus galite bet kada išjungti, redaguoti, trinti.
Atsiminkite, atsiliepimai skatina prekių pardavimus. Skatinkite klientus komentuoti.