Prekių komentarai

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Prekių komentarai

Prekių komentarus galėsite talpinti prie prekės, kuriuos gausite iš klientų (tai labai panašu į atsiliepimų funkciją, tačiau pirkėjas komentarą palieka apie konkrečią prekę).

Apie automatizuotą laiškų siuntimą ir nuolaidų kuponų dalijimą žiūrėkite mokomąją medžiagą Mailerlite integracija arba naudokitės profesionalia Omnisend.com integracija bei žiūrėkite mūsų webinarą apie tai kodėl reikia naudotis automatizacijomis.

Norint patalpinti arba aktyvuoti prekės komentarą, Jums reikia pasirinkti Rinkodara > Prekių komentarai

Kai gausite iš klientų atsiliepimą/komentarą, reikės sukurti naują komentarą. Spaudžiate mygtuką Sukurti naują komentarą ir užpildote visą informaciją.

  • Prekė - pradėjus rašyti prekės pavadinimą arba prekės kodą, pasirodys prekių sąrašas, iš kurio galėsite pasirinkti reikalingą prekę.
  • Vartotojas - nurodykite, kuris Jūsų klientas atsiuntė atsiliepimą (neprivaloma).
  • Publikuoti - pasirenkate ar norėsite viešai publikuoti kliento atsiliepimą.
  • Data - pasirenkate datą, kada klientas atsiuntė atsiliepimą.
  • Įvertinimas - nurodote, kokiu balu klientas įvertino prekę.
  • Vardas - nurodykite kliento vardą, kuris atsiuntė atsiliepimą.
  • Komentaras - kliento atsiųstas atsiliepimas/komentaras.

Komentarų skiltį riekia aktyvuoti, kad būtų matoma klientams Nustatymai > El. Parduotuvės elgsena pažymėti varnelę Leisti komentuoti prekes ir, jeigu norite, kad komentarai būtų automatiškai publikuojami atitinkamai pažymėkite Publikuoti komentarus be patvirtinimo varnelę.

Leisti komentuoti prekes - aktyvavus šią funkciją, klientai tai pat galės ir patys palikti atsiliepimą prie prekės.

Prie prekių, kurios turi atsiliepimų, matysite, kiek yra komentarų ir koks yra vidutinis įvertinimas.

Prekių komentarus galite bet kada išjungti, redaguoti, trinti.

Atsiminkite, atsiliepimai skatina prekių pardavimus. Skatinkite klientus komentuoti.