Klientų atsiliepimai labai svarbūs kiekvienai e. parduotuvei. Kiekvienas geras atsiliepimas, skatina naujai apsilankiusį pirkėją įsigyti prekę bei leidžia pasitikėti Jūsų e. parduotuve.
Apie automatizuotą laiškų siuntimą ir nuolaidų kuponų dalijimą žiūrėkite mokomąją medžiagą Mailerlite integracija arba naudokitės profesionalia Omnisend.com integracija bei žiūrėkite mūsų webinarą apie tai kodėl reikia naudotis automatizacijomis.
Atsiliepimą galite pridėti Rinkodara > Klientų atsiliepimai
Gautą atsiliepimą galite įkelti paspaudę Sukurti naują. Atsidariusiame naujame lange reikia užpildyti informaciją.
Pastaba: būtina pažymėti varnele Publikuoti, kitu atveju atsiliepimas nebus matomas viešai.
Atsiliepimai atvaizduojami tik tos kalbos, iš kurios kalbos el.parduotuvės jie buvo rašomi. Jei jūsų parduotuvė turi daugiau kalbų, tai atsiliepimai parašyti LT el.parduotuvėje nebus matomi perjungus el.parduotuvę į kitos kalbos režimą ir atvirkščiai. Prieš įkeliant atsiliepimą turite patikrinti, kad jį keliate adminzonoje nustatę tą pačią kalbą, kaip yra parašytas kliento atsiliepimas.
Klientų atsiliepimų bloko aktyvavimas Nustatymai > Elektroninės prekės išvaizda > X puslapis > Atsiliepimų blokas.
X puslapis - pasirenkate, kuriuose puslapiuose norite, kad būtų rodomas atsiliepimų blokas pvz.: Tituliniame puslapyje, Kategorijų sąraše ar kitur.
Nustatymai > El. parduotuvės išvaizda > Bendri nustatymai galite aktyvuoti funkciją Rodyti datą.
Įkeliant kliento atsiliepimą galėsite nustatyti, kada buvo parašytas atsiliepimas ir nurodyta data bus matoma visiems klientams el. parduotuvėje atsiliepimų bloke.