Kurjerių integracijų nustatymai

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Kurjerių integracijų nustatymai Omniva, Venipak, DPD, LP Express, Itella vežėjams

Elektroninę parduotuvę Jūs galite susieti su įvairiomis kurjerių tarnybomis, kad pati parduotuvė generuotų Jums lipdukus ir manifestus, t.y. Jums nereikės kopijuoti užsakymo duomenų į vežėjų informacinę sistemą bei siuntos sekimo numeriai bus automatiškai priskirti prie Jūsų siuntų.

Pristatymas > Kurjerių integracijų nustatymai galėsite aktyvuoti šiuos vežėjus:

  • Omniva;
  • Venipak;
  • DPD;
  • LP Express;
  • Itella.

Jeigu norite pradėti naudotis kurjerių integracija turite įvykdyti šias sąlygas:

  1. Gauti iš vežėjo prisijungimus prie informacinės sistemos (el. parduotuvei reikalingi kitokie prisijungimai, negu kad jungiatės į jų sistemą);
  2. Rekvizituose būtinai turite nurodyti teisingą savo mobilų telefono numerį;
  3. Prieš įvykstant užsakymui, pristatymo būdams turite parinkti tinkamą pristatymo servisą (t.y. sistema iš anksto turi žinoti, kuri pristatymo tarnyba aptarnauja kurį pristatymo būdą). Įvykus užsakymui, prie jo yra išsaugomas tiek Jūsų telefono numeris, tiek kuris servisas aptarnauja šį užsakymą. Vėlesnis duomenų pakeitimas įtakos nebeturi.

Po siuntų įregistravimo joms yra priskiriamas siuntos numeris. Kaip pilnavertiškai naudotis šiuo funkcionalumu - žiūrėkite papildomą mokomąją medžiagą Siuntų sekimo modulis.

Svarbu, kad pasirinkus, su kuriuo vežėju norite dirbti, reikia pasirašyti sutartį su juo. Pasirašę sutartį su norimu vežėju, jūs gausite prisijungimus prie vežėjo informacinės sistemos. Kiekviena vežėjų įmonė suteikia skirtingus prisijungimus. Gautus prisijungimus, reikės suvesti į atitinkamus laukelius ir įjungti pačią tarnybą.

 

Jeigu pageidaujate, kad siuntos būtų pristatomos į Lietuvos pašto skyrius - tai nepamirškite prie Pristatymas > Kurjerių integracijų nustatymai > LPexpress parinkti siuntų surinkimo būdą būtent „Kurjerio iškvietimas“.

 

Suvedus reikiamus prisijungimus prie pasirinkto vežėjo, jums reikia aktyvuoti esamą arba sukurti naują pristatymo būdą.

Pristatymas > Pristatymo būdai Jūs turite pasirinkti pristatymo būdą ir susieti su tam tikra vežėjų tarnyba. Pasirinkę vežėją, Jūs turite nustatyti pristatymo servisą.

Užsakymai > Siuntos matomos visos siuntos, kurios turi būti išsiųstos, tai pat yra matomos siuntos kurios yra išsiųstos. Pažymite tas siuntas, kurių būsena Paruošta ir spaudžiame mygtuką “Pridėti į manifestus”.

Sukėlus siuntas atsidarote Užsakymai > Siuntų manifestai, jeigu visos siuntos jau sudėtos spaudžiate mygtuką “Registruoti siuntas”. Paskutiniame žingsnyje, Jūs turite jau registruotas siuntas, tuomet spaudžiate punktą “Uždaryti manifestą”. Siuntų lipdukus galite atsisiųsti ir atspausdinti.

Detalesnę mokomąją medžiagą rasite Užsakymai > Siuntos ir Užsakymai > Siuntų manifestai.