Ar jau esi paruošęs parduotuvės paleidimui?

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Ar jau esi paruošęs parduotuvės paleidimui?

Apačioje pateikiame keletą punktų, kuriuos rekomenduojame peržiūrėti, norint paleisti tvarkingą ir funkcionuojančią el. parduotuvę:

Baziniai el. parduotuvės nustatymai:

  • Peržiūrėkite, ar visos norimos prekių kategorijos yra publikuojamos, ar jose yra prekių. Nepalikite publikuotų kategorijų be prekių. Jeigu šiuo metu neturite informacijos, galite laikinai išjungti kategorijos publikavimą. Arba bent jau įkelkite kategorijos aprašymą su informacija, ką ateityje klientai galės rasti šioje kategorijoje.
  • Vidiniai puslapiai - ar juose neliko nereikalingos informacijos? Peržiūrėkite „Apie mus“, „Grąžinimo sąlygas“, „Pirkimo taisykles“, „Privatumo politiką“. Informaciniai tekstai yra būtini el. parduotuvėje, kad klientai iškilus klausimams galėtų susirasti reikiamą informaciją. Jeigu išliko sunkumų ruošiant tekstus, rekomenduojame pasiskaityti straipsnius apie Privatumo politiką ir el. parduotuvės Taisykles.
  • Neturi likti publikuojamų vidinių puslapių be informacijos – ištrinkite juos arba išjunkite publikavimą.
  • Pasitikrinkite ar visos norimos prekės yra publikuojamos, joms nustatyti likučiai ir kaina. Pasistenkite prie prekių patalpinti informatyvų aprašymą, kuris skatintų įsigyti prekes. Naudokite atributus pabrėžti prekių pagrindines savybes.
  • Rekomenduojame įsijungti laiškų siuntimą per SMTP mechanizmą. Pakeitus el. parduotuvės domeną reikės koreguoti šį nustatymą.  Plačiau: Laiškų siuntimas naudojantis smtp serveriu
  • Įsidiekite reCAPTCHA, siekiant apsaugoti el. parduotuvę nuo netikrų vartotojų ir „šlamšto“ (SPAM). Pakeitus el. parduotuvės domeną reikės koreduoti šį nustatymą. Plačiau: Kaip įdiegti reCAPTCHA savo el.parduotuvėje
  • Rekvizitų skiltyje turi būti suvesti Jūsų juridinio asmens duomenys. Jais remiantis bus rašomos sąskaitos klientams.

SVARBU: jeigu trečiosiose šalyse testavimo ar kt. pagrindais buvote suvedę laikiną el. parduotuvės subdomeną pvz. manoparduotuve.manoverskis.lt - tai turėkite omenyje, kad paleidus el. parduotuvę ant tikrojo domeno reikės atnaujinti duomenis ir trečiosiose šalyse.

Išvaizda:

  • Logotipas. Ar ne per didelis? O gal per mažas? Jeigu naudojate logotipo iškarpą, pašalinkite nereikalingą foną.
  • Ar pasikeitėte demonstracinius reklaminius skydelius tituliniame puslapyje? Atkreipkite dėmesį į rekomenduojamą plotį ir aukštį.
  • Taip pat persižiūrėkite, ar nepalikote demonstracinių prekių ir kategorijų.
  • Šoniniai skydeliai turi likti tie, kurie susiję su Jūsų el. parduotuve ir parduodama produkcija. Persižiūrėkite, ar neliko nereikalingos informacijos. Atkreipkite dėmesį, kad tituliniame, tekstiniame, kategorijos, prekės ir kituose puslapiuose gali būti atvaizduojama skirtinga informacija.

Prekių pristatymas:

  • Pasitikrinkite, ar nustatėte pageidaujamas pristatymo šalis ir miestus
  • Įsitikinkite, ar sukurti ir aktyvuoti visi norimi pristatymo būdai, bei jiems priskirta atitinkama kainodara.
  • Padarykite testinį pirkimą, kad įsitikintumėte, jog visi pristatymo būdai veikia: imituokite skirtingą krepšelio sumą, skirtingus miestus, bei pažiūrėkite, ar kainodara keičiasi taip kaip Jūs nustatėte.
  • Jeigu suteikiate galimybę prekes atsiimti vietoje, pažiūrėkite, ar suvestas Jūsų atsiėmimo vietos adresas, ar adresai – ten atvyks atsiimti prekių Jūsų klientai.

Apmokėjimas:

  • Ar jau suvedėte mokėjimo sąsajai reikalingą informaciją? Kol testuojatės el. parduotuvę, galite palikti įjungtą testinį rėžimą (jeigu toks yra prie pasirinkto modulio), tik vėliau nepamirškite išjungti, kad galėtumėte iš klientų surinkti pinigus.
  • Peržiūrėkite aktyvuotus mokėjimo būdus. Palikite tik tuos, kurie aktualūs ir priklauso Jūsų pasirinkti mokėjimo sąsajai.

Užsakymai:

  • Pasitikrinkite, ar klientams sąskaitos bus išrašomos Jūsų norima dokumentų serija.
  • Imituokite prekių užsakymą ir įsitikinkite, kad:
    • Visos aktualios prekės yra publikuotos
    • Įvesti prekių likučiai
    • Pateikiant užsakymą rodomi aktualūs pristatymo būdai
    • Pateikiant užsakymą rodomi aktualūs mokėjimo būdai
    • Užsakymas po pateikimo nukeliauja į skiltį „Užsakymai“
    • Klientas po užsakymo pateikimo yra nukreipiamas apmokėjimui
  • Taip pat pasitikrinkite, kad užsakymus matote admin zonoje kaip el. parduotuvės administratorius. Bei, ar gavote užsakymo informaciją el. paštu kaip klientas.

SVARBU: Jeigu Jūsų el. parduotuvė jau buvo pasiekiama tikruoju domenu ir verskis.lt pagrindu sukurta el. parduotuvė ją pakeis - kad neprarasti SEO rezultatų paieškos sistemose nepamirškite tinkamai sutvarkyti senų nuorodų peradresavimo. Nuorodų sąrašą galite sugeneruoti pasitelkdami Google Analytics bei Google Search Console įrankiais. Šių dviejų įrankių pagalba susidarysite stulpelį "iš kur peradresuot", o rankomis reikės supildyti "į kur nukreipti dabar". Darbo rezultato esmė - 2 stulpeliai excelyje - sena nuoroda ir atitikmuo naujoje el.parduotuvėje, kad paieškos sistemos ir žmonės žinotų jog "turinys šiuo adresu nebeprieinamas, dabar jį rasi čia..." ir įvyksta automatinis nukreipimas.
Plačiau apie modulį pagalbos skiltyje: Nuorodų peradresavimas. Nepamirškite, jog nuorodas pildyti reikia nuo pirmojo / ženklo, t.y. pačio domeno nurodyti nereikia.

Kai viską persižiūrėsite, pabandykite įsivaizduoti, jog esate el. parduotuvės klientas: pavaikščiokite po įvairius puslapius, prekes, kategorijas, paspauskite aktyvias nuorodas. Padarykite keletą kontrolinių užsakymų, kad įsitikintumėte, jog viskas nepriekaištingai veikia.

Jeigu viskas veikia tvarkingai, galima nieko nelaukiant paleisti el. parduotuvę Jūsų norimu domenu (url adresu)! Dėl to susisiekite su mumis pagalba@verskis.lt
Galite iškart nukreipti domeną į mūsų serverius arba suteikti ir atsiųsti laikiną prieigą, plačiau: Domeno nukreipimas į verskis.lt serverius